Avatar billede mikall Nybegynder
10. september 2010 - 13:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Telmore, MMS på nettet

Hej Eksperter

Kan man se sine mms-beskeder på nettet med et Telmore abonnement?

Problemet er at mine billeder på telefonen er blevet slettet.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 16:43 #1
Hvorfor spørger du ikke telmore om de gemmer dine mms ?    men nej, jeg tror det ikke.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 16:44 #2
hvis din telefon gemmer mms på et sd kort, så kan du måske redde billeder fra kortet med et program..
Avatar billede mikall Nybegynder
10. september 2010 - 21:44 #3
Tænker mere på noget a la mms.bibob.dk.

Billederne var gemt i telefonens hukommelse desværre ikke på et sd-kort
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 22:44 #4
jeg tror dette er besvaret..
du kan jo ringe til telmore..  men jeg har aldrig hørt at de skulle gemme noget.    det må de iflg. loven ikke.    de skal/må kun gemme hvem der har ringet til hvad. (terrorloven)
Avatar billede mikall Nybegynder
18. september 2010 - 21:14 #5
Lukketid