Avatar billede gibo99 Nybegynder
08. september 2010 - 15:03 Der er 3 kommentarer

Kan ikke se visio billede på hjemmeside

Hej
Vi er ved at lave kvalitetssystem på intranet og bruger MS Visio til at lave diverse diagrammer og figurer. Dem viser vi på intranettet og det virker fint for det meste. Men en enkelt PC viser bare et rødt kryds, som om billedet ikke kan vises.

Nogen der kender årsagen til dette ?

pft.
Lars
Avatar billede madand Nybegynder
08. september 2010 - 15:17 #1
Måske denne vil kunne klare problemet, med mindre i allerede har en fuld version af Visio på den maskine der ikke virker:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=d88e4542-b174-4198-ae31-6884e9edd524&displaylang=en
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. september 2010 - 17:13 #2
Det kan være at fanen vis billeder ikke er markeret på den maskine?
http://support.microsoft.com/kb/283807/da
Avatar billede gibo99 Nybegynder
10. september 2010 - 13:55 #3
Hej begge
Nu har jeg prøvet begge dele og det virker ikke. Maskinen der har problemet er vores eneste med visio installeret.. nogle andre ideer?
/Lars