Avatar billede ace23 Nybegynder
07. september 2010 - 15:49 Der er 3 kommentarer

Tv forstærker eller bedre tv kabel?

hej.

jeg er lige flyttet i ny lejlighed, og har problemer med nmit kabeltv fra yousee.
Har talt med yousee og de siger der er intet galt.
Jeg har signalstyrke fra 3/10 til 9/10, men nogle programmer har 0 i kvalitet, så jeg kan ikke se alle programmer. Specielt tv3, Discovery, og animal, de er helt væk, men de har også masser af styrke men intet signal.

Der er ca 15-20 meter kabel fra stikket og over til fjernsynet, og det er et, langt kabel.

Forslag?, bedre tvkabel, eller skal der en forstærker på?
Skal lige sige at jeg planlægger at få et fjernsyn mere på.

Mvh

Anders
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2010 - 16:08 #1
de her har i hvert fald forstand på det

http://www.antennelageret.dk/

se bl.a under antenneforslag
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. september 2010 - 16:53 #2
Har du, i første omgang, prøvet med et kortere kabel? - bare for at teste om det er det lange kabel der driller...

Problemet kunne også tænkes at komme af, at de 3 kanaler ikke hører med i den tv-pakke du har - og derfor optræder som kodet.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2010 - 08:20 #3
du skal se under antenneforslag

http://www.antennelageret.dk/