Avatar billede Centiqube Nybegynder
06. september 2010 - 22:15 Der er 3 kommentarer

Lydkort ?

Hej eksperter

Jeg ved ikke om jeg har lagt denne thread det rigtige sted, men jeg håber der findes nogle smarte mennesker som kan hjælpe mig :)

Jeg bor sammen med en af mine venner, og vi har computer i samme rum, nogle gange sidder vi i samme skype samtale fordi vi gamer med nogle andre.

Problemet er at hans Mikrofon opfanger ALT! lyd i hele lejligheden, vi har samme headset, og vi har samme indstillinger, hvis vi bytter headset, så er der stadig et problem ved hans computer.

Så jeg tænkte at det muligvis er hans lydkort der er noget galt med, nogle der kender et program til at fixe det, eller er et nyt lydkort den eneste løsning? :)

Hilsen CentiQube

PS. Problemet er IKKE Mikrofon boost, som jeg sagde har vi begge samme indstillinger, samme styresystem og samme headset :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. september 2010 - 00:07 #1
Hvis det er et Realtech så se nederste billede
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. september 2010 - 00:08 #2
Avatar billede Centiqube Nybegynder
07. september 2010 - 16:45 #3
Jeg tror desværre ikke det er et realtek lydkort han har i :)..
men kan man hente det der Realtek HD Audio manager som et program til at justere lyden? :)