Avatar billede capricorn Nybegynder
05. september 2010 - 10:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

sikkerdskopiering/w-letoverførelse. Xp til W7

Jeg har netop installeret W7 på min pc. da mit styrestym inden var xp, tog jeg som anbefalet en sikkerhedskopi for senere at lave en let overførelse. Jeg ved ikke om jeg allerede her lavede en fejl, da jeg lagde det på mit d;drev (samme pc. For jeg kan bare ikke hitte ud af at genskabe (lave en let overførelse igen) det på mit c:/ igen.

Er der en om har en løsning på mit problem?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2010 - 20:13 #1
Kopier filerne ned på en USB stick, så kan du uden problemer.

Jeg gætter mig frem til (Du glemmer at skrive hvor i dine problemer består) at det er fordi du ikke får lov at vælge dit D drev?
Avatar billede capricorn Nybegynder
11. marts 2013 - 18:20 #2
lukkes