Avatar billede dar Nybegynder
24. juli 2001 - 13:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

!!!ADMIN!!!

Så vidt jeg husker står der ikke noget om at JEG ikke må oprette et spm. udelukkende som reference til et andet spm., så det gør jeg nu. Ene og alene af den grund at admin endnu ikke har set nedenstående spm..
Det er muligt at dette er lidt moralsk nedbrydende og meget andet, men det er det da også at Admin ikke gider kigge på de til ham rettede spm. i denne kategori. Yderligere beklager jeg meget og lukker dette spm. hvis det strider mod eksperten.dk\'s regelsæt.

Jeg vil meget gerne have at Admin kigger her -> http://www.eksperten.dk/spm/73417
Avatar billede dar Nybegynder
24. juli 2001 - 13:32 #1
Rettelse: Så vidt jeg husker står der ikke noget om at JEG ikke må oprette et spm. EN ANDEN HAR OPRETTET udelukkende som reference til et andet spm., så det gør jeg nu.

Det andet lød lidt underligt :)
Avatar billede prodic Mester
24. juli 2001 - 13:33 #2
Send en mail med en reference til dit spørgsmål!!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. juli 2001 - 13:35 #3
dar, det er tit sagt af både admin og andre brugere at ref. spm. ikke er tilladt. However, jeg er ligeglad.
Avatar billede dar Nybegynder
24. juli 2001 - 13:35 #4
Som sagt; Det er ikke MIT spørgsmål, det er skwat\'s. Og jeg har sendt en mail.
Avatar billede skwat Praktikant
24. juli 2001 - 13:42 #5
Jeg har personligt selv skrevet til admin tre gange omkring mit spm. men lige lidt hjælper det.

Så mange tak for støtten dar
Avatar billede skwat Praktikant
24. juli 2001 - 13:44 #6
jeg tror at jeg sender en mail til admin hvor jeg skriver SNYD med ref. til mit spm.
Snyd er nemlig noget der kan få admin op på mærkerne

BTW jeg har i min tid på Eksperten set mindst 10 forslag om en BSD katagori
Avatar billede dar Nybegynder
24. juli 2001 - 14:19 #7
tdaugaard>> Det havde jeg ikke liiige set. Sorry.
Avatar billede dar Nybegynder
24. juli 2001 - 14:19 #8
Hvordan pokker skal man så fange admins opmærksomhed?!?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. juli 2001 - 10:26 #9
Der er svaret.