Avatar billede sissejensen Nybegynder
01. september 2010 - 17:30 Der er 3 kommentarer

Min computer vil ikke starte!

Hej.

Jeg har en Acer Aspire 5710z.
Når jeg tænder min computer spørge den om jeg vil "starte windows" normalt eller om jeg vil "starte reperation under start". Og hvis jeg klikker på "start windows normalt" så gør den det samme igen. Og hvis jeg klikker på start reperation under start" så søger den efter fejl men den" finder ikke nogen, og så bliver det ellers bare ved. Nu har jeg snart prøvet så meget at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre. Kan i ikke PLEASE hjælpe mig????
Hilsen Sisse.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2010 - 17:41 #1
se om du har en skjult fil, der hedder c:\hiberfil.sys liggende - i givet fald - slet den (det er dvaletilstand, og er den defekt, så kan maskinen ikke vågne korrekt)
01. september 2010 - 17:46 #2
Generelt: Husk at skrive under hvilket styresystem ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede sissejensen Nybegynder
01. september 2010 - 19:43 #3
hvor ser jeg om der er en skjult fil? ..