Avatar billede DonTorro Nybegynder
31. august 2010 - 21:49 Der er 4 kommentarer

Hvad synes i? Ville i bruge den?

Hej. Har lavet en side (www.gratiskoder.dk) som går ud på at folk kan indsætte et lille script og få et link til deres hjemmeside.

Man kan også efterspørge kode.
Er det en side i ville bruge? Hvad skulle der ske før i ville bruge den?

Hvordan får man gang i sådan en side?
osv. :)

Hilsen Thore
Avatar billede kimtheman Novice
01. september 2010 - 11:49 #1
Tja der skal meget mere ind under alle menuerne...Ellers kommer der vist ingen kunder i butikken.

Og så skal der vel bare noget Hjemmeside optimering på, så den kan findes på søgemaskinerne.

Vil man satse lidt mere, kan man jo smide nogle kr i google adwords, til kunder har lært vejen.
Avatar billede Bamma Nybegynder
01. september 2010 - 13:30 #2
kunne være rart med at kode dump, hvor man kan smide kode en hvor der vil være farver og linier til nemt læsning af koden, ud over skal der være en del hvor du kan kopiere tingende direkte.

på den måde tror jeg osse du ville kunne få nogle flere mennesker til at fylde siden op, da de bare vil give eksempler på kode videre.
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2010 - 10:57 #3
Mangler at informere om selve konceptet på siden(FAQ).

Designet må godt være mere "helt". Det kan godt være at du ikke er uddannet medie grafiker, men måske kender du en som er ?

Jeg går ud fra at din målgruppe er os nørder :) Synes du skal overveje et farve skift til noget mere nørdet.

Dette er blot konstruktiv kritik. Ikke fordi jeg synes konceptet er dårligt. Dette er også blot min personlige mening.
Avatar billede mikaelch Novice
07. september 2010 - 10:49 #4
blogge på side og tilmelse den links steder ,opret suport forum dette vil hjælpe på google placering