Avatar billede sshenriksen Nybegynder
29. august 2010 - 21:20 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Windows Embedded 7 på micro PC med CF kort. Hvordan installeres dette?

Hej Eksperter.

Jeg sidder med sådan en micro PC med touch skærm. Når jeg starter den siger den selvfølgelig No Bootable found eller sådan noget.
Det er også fint nok, men hvordan installerer jeg Windows Embedded 7(trial) på enheden? Jeg har et Compact flash kort som kommer til at udgøre HDD på enheden, og jeg vil gerne vide hvordan jeg får det her image installeret på dette CF kort?

Skal det sidde i maskinen, og jeg så bruger et eksternt DVD drev, eller kan man ligge image'et ned på CF kortet i an anden maskine, sætte det i enheden, og så bare køre?

Mvh
Sune
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2010 - 07:38 #1
kan den boote på usb

hvis så lav sådan en med styresystem på

jeg har lige lavet en og den virker perfekt

http://www.turnon.dk/installer-windows-7-fra-en-usb-n%C3%B8gle/

m.v.h
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
16. oktober 2010 - 20:55 #2
Jeg fik købt et industrielt CF kort, og så virkede det bare fra USB, så hvis du vil have point, så skriv et svar

Sune
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2010 - 22:08 #3
lad os dele
m.v.h
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
17. oktober 2010 - 19:12 #4
svar