Avatar billede JAD Nybegynder
29. august 2010 - 17:39 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mit netværkskort kan ikke finde nogen trådløse netværk???

Mit netværkskort et linksys wireless-g Wmp54g kan ikke finde nogen trådløse netværk efter at jeg har geninstalleret min pc. har downloadet den nyeste driver og installeret den.
Har sat netværket op med wep kryptering, og har tilføjet netværket manuelt med den rigtige kode, men den kan ikke se nogen som helst netværk, selv om jeg ved at der minimum4 her i nabolaget.???
Hjælp, da det er træls at have et netkabelt liggende på tværs af huset.
Avatar billede Selas Nybegynder
29. august 2010 - 17:58 #1
..

Jaa ved ik.. Tjek antennen sidder rigtigt i?.. Ellers er det nok bare defekt.
Avatar billede riversen Nybegynder
29. august 2010 - 18:42 #2
vises kortet uden fejl i enhedshåndteringen?
Avatar billede JAD Nybegynder
29. august 2010 - 18:48 #3
ja den virker korrekt i enhedshåndtering
Avatar billede JAD Nybegynder
29. august 2010 - 18:48 #4
og antennen er skruet helt i
Avatar billede knuf Nybegynder
29. august 2010 - 21:10 #5
Har du installeret minimum SP2?
Avatar billede JAD Nybegynder
29. august 2010 - 21:18 #6
sp3
Avatar billede kimtheman Novice
30. august 2010 - 00:06 #7
Prøv at slet det, og ta det ud og genstart maskinen, og sluk og sluk maskinen igen, og sæt det i og start igen og installere.

Eller har du mulighed for at prøve kortet i en anden maskine?
Avatar billede JAD Nybegynder
04. september 2010 - 20:47 #8
Vil forsøge at tage kortet ud og prøve at installere den igen en af dagene og vil så melde tilbage om det virkede.
Avatar billede JAD Nybegynder
12. september 2010 - 18:47 #9
har forsøgt at tage det ud og så geninstallere det, og den siger stadig at kortet fungere korrekt. men den kan ikke finde nogle netværk, selvom der er flere her i området hmmm.
Avatar billede kimtheman Novice
12. september 2010 - 18:54 #10
Ja er driveren installeret rigtigt. Og knappen på bærbar til det trådløse netværk er tændt (hvis det er en bærbar). Og der stadig ikke vises noge, er det trådløse kort itu.
Men som sagt prøv kortet i anden maskine så finder man da hurtigt ud af om kortet ikke virker.
Avatar billede JAD Nybegynder
12. september 2010 - 19:15 #11
Det er en stationær og jeg kan ikke sætte den i en anden maskine da jeg kun har 1, men vil nu prøve at sætte netværket op forfra på en bærbar og så må jeg se om det kan virke ellers er det nok kortet der er i stykker.
Avatar billede Selas Nybegynder
12. september 2010 - 20:26 #12
Du får lige et svar hvis det visr sig at være defekt og du vil lukke tråden.