Avatar billede jens2960 Nybegynder
26. august 2010 - 13:14 Der er 2 kommentarer

Samme email kommer ind mange gange i outlook.

Kære ekspert :-)

Jeg har et for mig stort problem som et eller andet sted er ganske mystisk.

Jeg køre Office 2007.
OS: XP

Når jeg f.eks. sender en mail til mig selv så modtager jeg den samme email mindst 50-70 gange på samme mailmodtagelse.

Hvis en anden sender mig en email så får jeg den samme email typisk 2-4 gange på samme mailmodtagelse.

Andre afsender modtager jeg korrekt; alså som man bør kun én gang.

Hvad kan det skyldes og hvordan retter jeg denne stært irrekterende fejl ?

Håber på et brugbart og hurtigt svar.

De bedste hilsner,

Jens
Avatar billede vejmand Juniormester
26. august 2010 - 14:57 #1
Se trin 8 i linket herunder.
Prøv at fjerne flueben i "Gem kopi af meddelelserne på serveren"

http://mail-help.smart-web.dk/12-outlook-2007/
Avatar billede niller10 Nybegynder
30. august 2010 - 21:42 #2
Har du mulighed for at logge på din Webmail og se om den / de flere komne mails ligger der flere gange..

Eller endnu bedre.. kan du få din mail udbyder til at køre en dia på din konto når du tjekker post.

SMTP / IMAP / Pop3 logfiler forteller mere end man regner med..

Evt. ta kontakt til mig på niels.poulsen@mxhotel.no så kan vi oprette en test konto så vi kan udelukke om det evt. er:
1. Din mail udebyder der har fejl
2. Din Outlook der er fejlen

Har oplevet at fejlen faktisk kan være en simpel DNS fejl hos udbyder eller en RFC..