Avatar billede johnnylassen Seniormester
21. august 2010 - 19:27 Der er 1 løsning

WEB server på usb disk.

VIlle egentlig have en NAS med webserver. Men har en ASUS 500 GP med to USB porte. Det ville være fint at sætte den eksterne disk til routeren og så have en webserver kørende. Men normalt installerer man en webserver på en pc som så starter server og services. Ka ikke lige se hvordan man kan installere en webserver og starte den op på en ekstern disk.
Nogen der har opskriften eller andre gode ideer til hvordan jeg skal strikke det sammen.
Webserveren må gerne kunne ses fra wan. Men det er kun et spørgsmål om at åbne porte, så det skal nu nok virke...
mvh Johnny
Avatar billede johnnylassen Seniormester
17. september 2013 - 19:28 #1
Ingen svar... Så prøver at svare selv og ser om det lukker spørgsmålet?