Avatar billede goldeneagle Nybegynder
17. august 2010 - 17:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Eksportere/importere/backup af e-mails.

Hej!

Findes der et gratis trediepartsprogram til at eksportere/importere e-mails og dertil måske backup af samme?
Det undrer mig, at disse funktioner ikke er indeholdt i Windows, når det er en mulighed vedrørende Adressekartotek/Kontaktpersoner og Favoritter.

M.v.h.
Ole Laursen
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. august 2010 - 17:18 #1
Det er der da også i outlook express og ms outlook
Avatar billede vejmand Juniormester
17. august 2010 - 17:38 #2
Hvilket post-program bruger du?
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
17. august 2010 - 18:03 #3
Hej!

1. Outlook Express 6 (Windows XP)

2. Windows Live Mail (Windows 7 Starter)

M.v.h.
Ole Laursen
Avatar billede vejmand Juniormester
17. august 2010 - 18:17 #4
Vil du importere fra Outlook Express til Windows Live Mail?

Der burde du kunne bruge import-funktionen i Windows Live Mail
22. august 2010 - 20:42 #6
(Er der mere du skal vide ?)
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
23. august 2010 - 15:33 #7
Hej!

Grundet travlhed med hjælp til flere, har jeg kun eksporteret til en USB- nøgle fra Outlook Express. Mangler at importere til Live Mail. Håber det bliver i indeværende uge.

M.v.h.
Ole Laursen
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
27. august 2010 - 20:05 #8
Hej!
Jeg har i dag uden held prøvet at importere e-mails i Windows Live Mail (Windows 7- 64 bit).
Benytter Importer i E-mailprogrammet og alt går tilsyneladende som det skal.
Der kommer bare ikke nogen e-mails i bakken for Importeret og heller ikke i Indbakken.

M.v.h.
Ole Laursen

M.v.h.
Ole Laursen
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
31. august 2010 - 09:28 #9
Hej!

Jeg har løst opgaven med at flytte dokumenter, adressekartotek, favoritter og e-mails fra XP til Windows 7.
Det var nødvendigt at ændre e-mails fra skrivebeskyttet.

M.v.h.
Ole Laursen

PS
Skriv et svar.
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
04. september 2010 - 17:35 #10
Hej!

Så afslutter jeg selv.
Tak for alle kommentarene.

M.v.h.
Ole Laursen
Avatar billede edinmdk Nybegynder
20. december 2011 - 16:41 #11
Du kan blandt andet også læse dette indlæg: http://edinm.dk/back-up-af-e-mails/ der er skrevet om et pragtfuldt program der tager back-up af dine mails.