Avatar billede Anders F Praktikant
13. august 2010 - 10:22 Der er 1 løsning

Hvorfor virker Set Nav Bar Image under Behaviors ikke???!!!

Hej.
Jeg anvender Dreamweaver MX 2004.
Før jeg reinstallerede Dreamweaver virkede Set Nav Bar Image-funktionen under Behaviors-fanen ude til højre perfekt!
Det var supernemt at lave links og mouse-over effekt til mine menuknapper, det kørte bare. Jeg skulle bare huske at vælge On Click efter at have oprettet behavioren.
NU virker det ikke. Jeg kan godt gå ind og vælge Set Nav Bar Image og sætte data for link osv. ind i menuen og klikke OK, men ude under Behaviors vises der ingenting, og der er ikke nogen mouse-over effekt i browseren. Jeg kan også vælge On Click, men der er stadigvæk ikke nogen mouse-over effekt osv.
Hvorfor nu det?
Har jeg glemt at gøre noget, som jeg gjorde automatisk, uden at tænke særligt meget over det, da jeg brugte den effekt for cirka 1 års tid siden?
Mvh.
Avatar billede Anders F Praktikant
02. september 2010 - 07:42 #1
Jeg reinstallerede Dreamweaver. Derefter virkede Set Nav Bar ikke. Først da jeg havde downloadet noget tilføjelse fra Dreamweaver, virkede det!