Avatar billede lupin12 Mester
11. august 2010 - 11:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

lenovo r61e skærmdriver

hej jeg har en lenovo 61e laptop og vil gerne ha den seneste skærmdriver , er der en der ved hvor jeg finder den ?
Jeg har problemer med at få lys nok på skærmen , er der en der kender til dette problem ?

på forhånd tak
Avatar billede Spotgun Seniormester
11. august 2010 - 11:16 #1
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-68232
Find seneste skærmdrivere under punktet "Video".
11. august 2010 - 11:24 #2
Kig på alle [Fn] (de 'blå' symboler på tasterne) om der skulle være noget med lysstyrke

[Fn] [Home]  -> Lys op
[Fn] [End]  -> Lys ned
Avatar billede lupin12 Mester
11. august 2010 - 11:59 #3
SPOTGUN, siden findes ikke, jeg får denne besked "There is a problem retrieving the document MIGR-68232FIND SENESTE SKÆRMDRIVERE UNDER PUNKTET."

KARISE_LARRY - det har jeg selvfølig prøvet, men det er ikke nok
Avatar billede Spotgun Seniormester
11. august 2010 - 12:01 #4
Har du prøvet bare at klikke på linket? Det lader til at du har cut-n-pastet lidt for meget med ind i din browser...
Avatar billede lupin12 Mester
11. august 2010 - 12:07 #5
ok tak
Avatar billede lupin12 Mester
11. august 2010 - 12:08 #6
Det er de drivere jeg har i forvejen, men tak for hjælpen ;-))
Avatar billede Spotgun Seniormester
11. august 2010 - 12:38 #7
Der er ikke noget nyere af officiel karakter. Jeg skal ikke kunne sige om der findes nogle uofficielle drivere du kan bruge i stedet.

Jeg lægger et svar hvis du kan bruge det. Hvis ikke, så afvis det bare.