Avatar billede slotski Juniormester
05. august 2010 - 14:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Billigt webhotel uden oprettelsesgebyr

Jeg er desværre blevet ramt af Besthosting's nedlukning af servere, og skal bruge en ny udbyder. Desværre ser det ud til at de fleste har et oprettelsesgebyr, og da jeg har ca. 9 domæner der skal flyttes incl. webhotel, så er det uinteressant at betale ca. 1000 for at få det oprettet.

Nogen der har et godt råd til hvor jeg skal "smutte" hen?

Mvh
Martin
Avatar billede leif Seniormester
05. august 2010 - 14:55 #1
Uden at det skal lyde som en reklame men www.web2u.dk tager ingen oprettelsesgebyr
Avatar billede slotski Juniormester
05. august 2010 - 15:06 #2
Leif: Herligt, indtil videre så er det løsningen jeg napper. Gider simpelthen ikke betale 9 gange oprettelsesgebyr. Skriver du et svar, så jeg kan sende point afsted
Avatar billede leif Seniormester
05. august 2010 - 15:30 #3
Svar
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
12. august 2010 - 00:36 #4
Prøv at kigge her www.liberohost.com
Avatar billede dunkeren Nybegynder
29. august 2010 - 16:02 #5
besthost nedlukning ?
Kan du beskrive det nærmere ?
Mener du ikke buydomains ?
Avatar billede websitebasen Nybegynder
29. oktober 2010 - 14:47 #6
Web2u.dk - Fedt med et billigt webhotel uden oprettelsesgebyr. Har os læst lidt om webhoteller på denne side: http://billigt-webhotel.dk

Chris
Avatar billede williamatak Nybegynder
20. januar 2011 - 17:13 #7
Hey... her er også en liste over billige webhoteller: http://www.hostdomain.dk/
Avatar billede sketter Nybegynder
20. januar 2011 - 17:23 #8
Fantastisk side. www.bricksite.com