Avatar billede Slettet bruger
04. august 2010 - 23:54 Der er 4 kommentarer

upload med sharepoint designer 2007

Hi derude

Jeg har downloadet SPD 2007 for at arbejder videre med mine hjemmesider, før brugte jeg Frontpage 2003, men jeg kan ikke upload med SPD 2007???

Jeg får beskeden:
Der blev ikke fundet en webserver på ´lemviglinedance.dk´ på port 21. Kontroller, at navnet på webserveen er gyldigt, og at proxyindstillingerne er angivet korrekt. Hvis du er sikker på, at disse oplysninger er angivet korrekt er webserveren muligvis ud af drift.

Jeg kan ikke rigtig forstå dette, da opsætningen er det sammen som i frontpage 2003, og kan stadig upload med frontpage.

Men kan det være jeg gøre forkert???

Ser frem til at høre fra jer derude

Mvh
Henning
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
05. august 2010 - 20:36 #1
Øhhh - hjemmeside i Sharepoint - lyder ikke rigtigt i mine ører.

Du skulle istedet kigge på http://www.microsoft.com/Expression/products/Web_Overview.aspx
Avatar billede pkriken Nybegynder
07. december 2010 - 11:58 #2
Hej Henning,

Der bør være en masse hjælp og støtte på SPD 2007 om Microsoft-support skrivebord websteder. Men hvis du er interesseret at opdatere din viden om SharePoint, der er klasseundervisning baseret træning til SharePoint 2010 fra Firebrand Training, der tager 7 dage komplet. For yderligere oplysninger, vil jeg anbefale dig at betale, at et besøg og lad mig vide, hvis du har brug for yderligere udtalelse.

Resourcen(s):- SharePoint 2010 kurser
Avatar billede bjtt Nybegynder
17. april 2013 - 16:32 #3
Prøv å skriv
ftp://ftp.DOMENE
Avatar billede bjtt Nybegynder
17. april 2013 - 16:40 #4
Prøv å skriv.

ftp://ftp.DOMENE