Avatar billede jjjakobsen Mester
03. august 2010 - 11:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ændre skriftstørrelse i meddelelser

Når man åbner en meddelelse sendt i Html er teksten lille.
Er der nogen måde, hvorpå man kan gøre den større?
Avatar billede ptj_11 Forsker
04. august 2010 - 02:23 #1
Hvilket program åbner du dine msils i?
Outlook Express, Outlook XP, 2000, 2003, 2007, eller 2010?
I de fleste MS-ofice programmmer kan du zoome ind på skærmbilledet ved at holde knappen "CTRL" nede, mens du ruller med scrollhjulet på din mus. Den ene vej zoomer du ud, den anden vej, zoomer du ind.
/ptj_11
Avatar billede jjjakobsen Mester
04. august 2010 - 11:15 #2
Jeg benytter Outlook 2007, og ville jo gerne gøre alle meddelelser større permanent.
Avatar billede ptj_11 Forsker
04. august 2010 - 14:35 #3
I Outlook 2007 og senere, alternativt

Open the message in its own window. Åbn beskeden i sit eget vindue.
Click Other Actions . Klik på Andre handlinger.
Select Zoom... from the menu. Vælg Zoom ... fra menuen.
Choose the desired zoom level. Vælg det ønskede zoomniveau.
Click OK . Klik på OK.
Outlook will not remember the zoom level. Outlook vil ikke huske zoom-niveau.

As an alternative to the mouse in Outlook 2000-2003, you can also Som et alternativ til musen i Outlook 2000-2003, kan du også

open the message in its own window and åbne beskeden i sit eget vindue og
select View | Text Size and the desired size from the menu. vælge Vis | Tekst størrelse og den ønskede størrelse fra menuen.
Since this does not work with plain text emails (the mouse wheel does), also select Tools | Options... from the menu, go to the Mail Format tab, click Fonts... and use the Choose Font... button under When composing and reading plain text: to choose a bigger font. Da dette ikke virker med almindelig tekst e-mails (musehjulet gør), også vælge Tools | Options ... fra menuen, gå til fanen Postformat, på Skrifttyper ... og bruge Vælg Skrifttype ... knappen under Ved sammensætningen og læsning almindelig tekst: for at vælge en større skrifttype.
Sakset fra denne side:
http://translate.google.dk/translate?hl=da&langpair=en%7Cda&u=http://email.about.com/od/outlooktips/qt/How_to_Increase_the_Font_Size_While_Reading_Mail_in_Outlook.htm
Originalen: http://www.google.dk/url?sa=t&source=web&cd=5&ved=0CDQQ8ggwBA&url=http%3A%2F%2Ftranslate.google.dk%2Ftranslate%3Fhl%3Dda%26langpair%3Den%257Cda%26u%3Dhttp%3A%2F%2Fmailbag.ask-leo.com%2Fdefault_font_size_in_outlook_000127.html&ei=hV1ZTKKhGYaXccusncYI&usg=AFQjCNGYaaHayfEd5zKUChFr_3OnX5CuxA&sig2=gHSpwxfbwuYGbg2M4lMbNw
Håber, at det kan hjælpe dig.
/ptj_11
Avatar billede jjjakobsen Mester
02. september 2010 - 10:54 #4
Fint nok, så jeg skal lige bé om et svar, så du kan få point.
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. september 2010 - 00:14 #5
Glæder mig at kunne hjælpe dig.
/ptj_11