Avatar billede steenaa54 Juniormester
01. august 2010 - 08:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se mine adresser i adressekartotek

Jeg har lige skiftet pc og har eksporteret pst filen med mails og kontaktpersoner i Outlook 2003 fra den ene pc til den anden. Alle kontaktpersoner er kommet med over, men når jeg klikker på adressekartotek er det tomt. Jeg har både et såkaldt outlook adressekartotek og kontaktpersoner, men begge er altså tomme. Hvad gør jeg?
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. august 2010 - 08:55 #1
Under hvilket styresystem kører du hvis det er Vista eller Windows7 ligger kontaktpersoner under brugere dit navn mappen kontaktpersoner som åbnes og hver enkelte dobbeltklikkes og bekræftes så burde de ligge i Office outlook
Avatar billede vejmand Juniormester
01. august 2010 - 10:12 #2
Måske du kan bruge dette: http://www.eksperten.dk/spm/866460
Avatar billede steenaa54 Juniormester
01. august 2010 - 10:48 #3
Det hjælper desværre ikke. Jeg kører Vista på den gamle Pc og 7 på den nye. På den nye er ingen kontakter i den sti, bortset fra mig selv. På den gamle er mange, men det er fordi jeg tidligere brugte windows mail. Jeg ved at kontaktpersoner er kommet fra pst filen, problemet er bare at der mangler et opsætning, så de også fremgår i adressekartoteket (tror jeg nok).
Avatar billede steenaa54 Juniormester
01. august 2010 - 11:29 #4
Hej vejmand. Stor tak til dig 5-7 timer kamp i går, og nu efter en lille time er alt ok. Henvisningen til Lones løsning var det afgørende.
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. august 2010 - 11:32 #5
Så er der den gamle kendte måde instaler Windows live mail og sig ja til at det skal være dit standard mail program når det kører så luk det start så Ms.outlook så fortæller den at det ikke er dit st. ml. og omdu vil bruge outlook og om det skal importere O.S.V det siger du ja til.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. august 2010 - 13:45 #6
Velbekomme, så kommer her et svar du kan acceptere. så er spørgsmålet lukket.  :-)