Avatar billede kasperjensen4000 Nybegynder
29. juli 2010 - 15:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Installation Adobe CS3

Under installation af mit Adobe CS3 fra DVD genstarter computeren (formentlig et utilsigtet tryk på power-knappen).

Jeg gætter på, denne afbrydelse har forårsaget noget værre noget - jeg kan i hvert fald ikke installere program-pakken nu.

Har afinstalleret alt, der nåede at blive installeret. Og forsøgt forfra. Uden held. Får en fejl-meddelelse om at programmerne ikke er installeret.

Kan der ligge noget og drille fra den første ufuldstændige installation, som jeg kan fjerne? Noget i registrerings-database?

Hjælp.

//Kasper
Avatar billede j3ppah Novice
29. juli 2010 - 15:14 #1
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. juli 2010 - 15:18 #2
Afinstaleret forhåbentlig fra kontrolpanelet tilføj og fjern?
der efter Ccleaner særlig register.http://www.filehippo.com/download_ccleaner
derefter. http://www.piriform.com/defraggler/download
der ligger vejledninger
Avatar billede kasperjensen4000 Nybegynder
29. juli 2010 - 19:02 #3
Havde jeg ikke held med, desværre.
Avatar billede kasperjensen4000 Nybegynder
29. juli 2010 - 19:04 #4
sidste comment var @ j3ppah
@ poko 1 - jeg forsøger mig med det
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. juli 2010 - 09:15 #5
Fortæller du så om det virkede?
Avatar billede kasperjensen4000 Nybegynder
30. juli 2010 - 09:32 #6
Lige så snart jeg får det kørt igennem ja
Avatar billede kasperjensen4000 Nybegynder
30. juli 2010 - 12:48 #7
@ poko

Ikke held med det. Får kun lov at installere ganske få elementer af hele pakken.
Tror jeg giver op.