Avatar billede gerlach-1955 Nybegynder
21. juli 2010 - 21:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

driver til ældre scanner

Hej,
Har en ældre scanner kaldet: VUEGO Scan Brisa 610S, som kørte upåklageligt på min pc med styresystem win 98.

Nu er "jeg" blevet opgraderet til win xp, og i den forbindelse søger jeg virkelig med lys og lygte en driver. en driver der er free download.. (hvorfor.. læs mere)

Går jeg på google kommer der masser af hits, men alle hits dirigerer mig frem til virksomheder som vil sælge mig et abb. på autoscan af system etc. etc.
Tog chancen og betalte hvorefter virksomheden kom frem med en meddelelse om at der ikke fandtes en sådan driver mere !!
Så mistede jeg sq lysten til at gå videre!

Skal nævne at nævnte scanner er et ACER produkt. ACER ser ikke ud til at have denne driver på deres website!

Er der nogen der kan hjælpe..  100 point!

Hilsen
henrik
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2010 - 22:01 #1
Avatar billede gerlach-1955 Nybegynder
22. juli 2010 - 17:49 #2
Det virker nu.. 100 points til dig

tak
Avatar billede gerlach-1955 Nybegynder
22. juli 2010 - 17:52 #3
hej igen,

jeg tror sq, at jeg kom til at give mig selv 100 points.. hvad gør vi så nu?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juli 2010 - 20:22 #4
Du opretter et nyt spørgsmål i samme kategori, hvor du skriver i indledning: "Point til 220661" og henviser til denne tråd. Så skulle det være i orden.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juli 2010 - 20:23 #5
Dette spørgsmål lægger jeg så svar i som du accepterer.