Avatar billede Wacher Nybegynder
13. juli 2010 - 21:28 Der er 12 kommentarer

Hvordan sletter jeg HELT så gendannelse ej er mulig?

Jeg har et memorycard til overs jeg vil give til en ven, men jeg gider ikke, at vedkommende kan gendanne mine gamle billeder med programmer som PC Inspector. Hvordan sletter jeg mine gamle billeder HELT så gendannelse ikke er muligt?

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2010 - 21:32 #1
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2010 - 21:32 #2
f.eks. KILLDISK www.helgec.dk/killdisk.html
Avatar billede Wacher Nybegynder
13. juli 2010 - 21:47 #3
Hvad skal jeg gøre, når jeg har downloadet programmet?
Avatar billede Wacher Nybegynder
13. juli 2010 - 21:52 #4
Glem ovenstående; jeg har fundet ud af det. Gi'r points så snart jeg har tjekket om det virkede fuldt ud. På forhånd tusind tak
Avatar billede Wacher Nybegynder
13. juli 2010 - 22:14 #5
Hmmmmm... Nu har jeg brugt programmet, men når jeg sætter memorycard'et i mit kamera, står der nu "hukommelseskort fejl"! Hvad har jeg dog gjort!?
Avatar billede zips Juniormester
13. juli 2010 - 22:18 #6
Har du husket det hele "Du skal nu på helt normal vis oprette partitioner - formatere"
Avatar billede Wacher Nybegynder
13. juli 2010 - 22:21 #7
Hmm, hvad er det for noget?
Avatar billede Wacher Nybegynder
13. juli 2010 - 22:22 #8
Åh, nu ser jeg, hvad du mener - jeg har ikke fulgt Helges guide, men blot selve programmet, jeg downloadede.
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
13. juli 2010 - 22:24 #9
Højreklik på det drev hvor kortet sidder.
Nu får du mulighed for at formatere.
Herved forsvinder alt på kortet.
Vh
Anker
Avatar billede zips Juniormester
13. juli 2010 - 22:33 #10
ankerhugo >> med en normal formatering kan man så let som ingen ting læse alle date, killdisk gør det næsten umuligt at læse data igen, skal det være helt sikkert, er det en stor hammer.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2010 - 08:13 #11
Jeg har Eraser installeret på min pc. Bruger den til at slette med altid. Den overskriver de filer der slettes med pseudoramdom data (volapyk). Kan instilles i options til at overskrive op til 35 gange, men det er ikke nødvendigt.
http://eraser.heidi.ie/
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2010 - 08:15 #12
Når Eraser er installeret kommer den til at ligge i højrekliksmenuen altid tilgængeligt, når der er noget der skal slettes.