Avatar billede moroax Nybegynder
23. juli 2001 - 02:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Valg af emner på forsiden

O.K.
Noget som SERIØST godt må komme (snart) er at man SELV kan Vælge/fraVælge HVAD man vil udsættes for i sine \"50 nyeste\" på forsiden
ud af de ca. 90 kategorier som er her på eksperten.dk er ca. 15 JEG gider læse om,
og SÅDAN er jeg MEGET sikker på \"VI\" er mange der har det
eks. hvle ærligt - hvormange læser om .jsp <- det \"grimme-sprog\" (undskyld til jer som KAN .jsp), men det er vist kun dem + nogle ekstra som læser disse indlæg

- eller hvad ??..

Samtidig ville dette også løst lidt af det problem med at ens spm (spg, spr *GG*) fiser ud af listen i en fart !!..

* MoRoax...

Avatar billede prodic Mester
23. juli 2001 - 14:01 #1
Man har et luksusproblem, hvis man forventer at folk kun kigger på spørgsmål der er på nyeste50-listen.
Avatar billede moroax Nybegynder
23. juli 2001 - 14:26 #2
Hvad mener du ??..
jeg er udemærket klar over der sikkert er MASSER af point-ræsere her,
men lad dem om det,
når jeg eks. kigger top50 listen igennem,
falder jeg over et sted melem 2 og 10 emner som jeg gider åbne og sæer om
og det er VIRKELIG sjældent jeg kigger de næste 50 igennem,

for jeg er sikkert ikke den eneste som har andre ting at lave end at læse hvert et spm i gennem her på eksperten,

så det er ikke en skid med luxus problem,
- bare spørgsmål og at have mulighedder omkring sig,
Hvorfor cykle hvis man kan køre i bil ??..

* MoRoax...

Avatar billede annikadk Nybegynder
23. juli 2001 - 14:30 #3
fordi bilen forurener en DEL mere end bilen! og koster mere i forbrug.

(sorry - kunne ikke lade være!)
Avatar billede prodic Mester
23. juli 2001 - 14:38 #4
Mororax->Det jeg mener er faktisk ganske simpelt. Du kan abbonere på de kategorier som du mener er spændende og få tilsendt en mail hver gang der kommer et nyt spørgsmål i den kategori.
Derved får du mulighed for at læse om netop det spørgsmål i en kategori som du mener er spændende.

At man så kigger på Top50-listen over nye spørgsmål - tja det viser vel bare at man har for meget fritid.
Top50-listen skal netop indeholde ALLE spørgsmål og det mener jeg den skal blive ved med.
Jeg får alligevel mails omkring fra de kategorier jeg nu engang abbonerer på, og skal nok få dem læst alligevel - uden at kigge på Top50-listen.

Jow det er netop et Luksus-problem.
Avatar billede moroax Nybegynder
23. juli 2001 - 15:46 #5
>> Annika >>
*SS*

>> Prodic >>
du har det vist som jeg,
heller DdOoBoBoEeLlTt moral end ingen moral hva\' ??..

som jeg sagde,
jeg gider ikke læse 400 mails igennem taget fra 24 katogorier,
og skal sidde og slette alt det lort,
så er det sq da bedre at kunne vælge hvad man gider glo på på top50,
desuden kan du jo bare lade din top50 henta alle kategorier hvis det er det du vil

Prøv dog at se mulighedderne, i stedet for at være så pisse stivnakket,
- du lyder sq som en fabriks arbejder som har stået på en tøjklemmefabrik i 58 år af dit 72 årig lange liv
med denne indstilling \"Sådan har vi ALTID gjort her, og det bliver der ikke lavet om på !\"

WAKEUP - vi lever sq i det 3\'de år tusinde !!!...

* MoRoax...

Avatar billede prodic Mester
23. juli 2001 - 15:56 #6
Moroax->Hvad snakker du om? og hvorfor i den tone?

Hvad skal Dobbeltmoral betyde? og hvor har du fået den ide fra.

Kan da godt se det smarte i systemet med ens egen top50, men kan ved Gud ikke se at det skal have første prioritet i et system hvor der er flere punkter der godt kunne forbedres.
Når systemet kører tilfredsstillende, så kan de sku lave alle de gimmicks de har lyst til for at lette \"brugervenligheden\"

Og hvad FANDEN skal stivnakket betyde?
Jeg kan sku da godt se, at systemet kan gøres bedre men er samtidig så realistisk at kunne bedømme at sådan en liste ikke skal realiseres med det samme. I og med, at der er flere ting der kunne forbedres så kan disse mageligheds-funktioner vel godt udsættes lidt. ikke!!!!

Og fri mig lige fra den tone, det er der absolut ingen grund til.
Avatar billede moroax Nybegynder
23. juli 2001 - 16:30 #7
>> prodic >>
1.  dobbeltmoral fordi:
    du ikke kan se fordelen i at have \"sin egen top50\" men det er fedt af få 400 maile i sin mailbox, og så spilde en masse tid på dem !!..

2.  tonen fordi:
    det er til at blive sindsyg over at folk ikke kan/vil se mulighedderne får at få et bedre forum - jeg ved ikke om det er DIG som sidder med koderne til eksperten.dk siden du allerede får sved på panden bare ved tanken om hvad der skal til for at dette kan lade sig gøre,
Hvis du er bange for nye ting må du sq forslå eksperten.dk at de fjerner kategorien \"eksperten - forslag\"

BTW - så skal der vist heller ikke SÅ meget kode til for at dette kan lade sig gøre hva\' ?!!..
eksperten HAR jo allerede fat i en cookie på din pooter, så det tager sikkert MEGET lang tid at tilføje SELECT = \"kat2, kat 4, kat5, kat33, osv..\"
og så hente den streng når lidten skal loades

3. STIVNAKKET igen fordi,
sådan har det altid været her på eksperten og sådan har jeg vænnet mig til det er og det skal der ikke laves om på til fordol for det der nymodens \"luxus-pis\"
en gang mere:  WAKEUP til det 3\'de år tusinde !!..
der findes faktisk folk som ikke sidder med samme kedelige mening som dig.....

* MoRoax...

Avatar billede prodic Mester
23. juli 2001 - 16:43 #8
Moroax->Kan godt se det smarte i systemet, som jeg også tidligere har skrevet.
Dog må der være ting der kommer før det system, som du omtaler.
Når man alligvel bliver notificeret omkring de enkelte spørgsmål så kan jeg ikke se det vidunderlige i systemet når man alligevel får de spørgsmål at se - via mail.
Måske er det fordi jeg ikke tjekker Top50 konstant, men venter på at der kommer mails og bruger den resterende tid til noget andet.
Hvem ved...

Kald det dobbelmoral hvis du har lyst. Det er så din fortolkning af det gode ord.

Jeg er så absolut ikke bange for nye elementer/funktioner, og ved ikke hvor du har fået den ide fra, dog vil jeg mene at der er flere funktioner som burde få en højere prioritet end netop lige det du foreslår.
At det så senere kan komme på tale, tja for min skyld ingen alarm.

Stivnakket..har slet ikke noget med sagen at gøre. Der er som nævnt mange gange før funktioner/elementer der kan forbedres på mange felter, inden at sådanne funktioner som du ønsker kan implenteres.

Og du må for så vidt gerne kalde min holdning kedelige - det står for egen regning. Men læs de ting jeg har skrevet tidligere og se det fra en lidt anden vinkel, lige som jeg har gjort med dine indlæg.

EOD herfra. Jeg har sagt min mening/holdning(kedelig eller ej), og det eneste der kan ske nu er at Admins kommer med deres holdning til tingene.
Er sikker på, at de skriver forslaget op - som de gør med alle forslag - og laver deres egen prioriteringsliste.
Avatar billede moroax Nybegynder
23. juli 2001 - 16:49 #9
Ja mon ikke de gør det ?!!...

* MoRoax....
>> Outa-here >>>