Avatar billede Slawomir Seniormester
09. juli 2010 - 00:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2 nye bærbar

Jeg vil gerne få en ny bærbar til spil og div programmer til max 5.500
en anden skal bruge en ny bærbar til primært billeder og div programmer til max 4.000

hvad vil I anbefalde for der er et hav af dem, vi bor i århus omr

på forhånd tak
Avatar billede fatal85 Nybegynder
09. juli 2010 - 03:13 #1
Synes du bør overveje, om det er nødvendigt med en bærbar til gaming. Og hvert fald til den pris. Det bliver svært, at finde en ordentlig med godt grafikkort. Du kunne overveje, at købe en stationær til gaming, da du får meget mere ydelse for pengene.

Når du skriver primært billeder og div programmer, så ser jeg det som generelt brug af små programmer og internet osv. Er det korrekt? Hvis det er, så skulle du måske overveje en netbook. Du får rigtig meget netbook for 4000 kr., og så er oftest rigtig små, og kan holde batteriet i lang tid. Jeg har ikke lige styr på markedet over netbooks, men måske en anden kan være behjælpelig med det. Alternativt kunne du søge på netbook anmeldelser på google, og se hvad der kommer frem. Bare sørg for, at anmeldelserne er forholdsvis nye.
Avatar billede jokkejensen Novice
09. juli 2010 - 09:19 #2
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbare-computere/SAMNPR580JS03/15-6-samsung-barbar

Den kunne være fin til Jer begge.. Efter min mening et godt køb.

15.6 LED, 1Gb nvidia (gpu ikke nævnt), 4gb ram, i3 CPU mm.

/J
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2010 - 09:50 #3
Jeg er enig med #1 Du får mere gamer stationær for 5500 kr
Men hvad er det du vil spille? for du kan godt finde en bærbar der kan spille mange spil til den pris..

Hvis du bare vil spille CS eller WoW Så er den her fin:

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2987

Så ka du sammenligne den med en gamer bærbar som denne:

http://www.toshibadirect.com/td/b2c/pdet.to?poid=481295
Avatar billede fatal85 Nybegynder
17. juli 2010 - 11:26 #4
lukke evt.?
Avatar billede Slawomir Seniormester
17. juli 2010 - 16:15 #5
lyder som en god ide