Avatar billede mrhansen25 Nybegynder
05. juli 2010 - 16:38 Der er 2 kommentarer

VGA port til Asus EN210 grafikkort

Hej alle

Jeg har brug for en VGA port til et ASUS EN 210 grafikkort. I kan se et billede at kortet på nedenstående link:

http://www.asus.dk/websites/global/products/h9XQuh5MySZl4oQx/P_500.jpg

Jeg har monteret en low profile beslag i pc'en, da det er en small form factor PC (Dell Optiplex 780). Mit problem er at jeg har brug for at montere VGA porten længere væk end det monterede kabel tillader. Jeg vil således høre jer om i ved om der findes et sted hvor man kan købe denne, med en længere ledning på, vel omkring de 20 cm.

Håber i kan forstå hvad jeg mener? :)

Martin
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juli 2010 - 18:52 #1
Avatar billede mrhansen25 Nybegynder
05. juli 2010 - 19:10 #2
Tak.. Dem kendte jeg godt - det var ikke liiiige det.. hehe

Hvis du kigger på billedet i mit link, er det den flade stump kabel som går fra selve grafikkortet til VGA porten. Det er det kabel med monteret VGA port jeg leder efter :-)