Avatar billede suksuksuk Novice
05. juli 2010 - 15:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SMTP problemer

Jeg kører med 2 mail konti på min computer. Én til arbejde og én til privat.

Nu hvor jeg er gået på ferie vil jeg gerne have mulighed for at besvare visse mails fra arbejdet, men kan ikke afsende mails da jeg ikke har samme udbyder. Før i tiden kunne jeg løse problemet ved at gå ind og ændre smtp indstillingerne, men det kan ikke lade sig gøre længere. jeg får denne fejlmeddelese:

Task 'min@email.com - Sending' reported error (0x800CCC78) : 'Cannot send the message. Verify the e-mail address in your account properties.  The server responded: 550 5.1.8 sending non-local domain not allowed, see http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=23474 (domæne.com)'

Og så et lille sidespørgsmål: Jeg har nogle "usynlige" mails liggende i udbakken som den bliver ved med at prøve at sende - Hvordan får jeg dem slettet? Jeg går ud fra at det er bekræftelser på modtagelse af div. mails.
Avatar billede suksuksuk Novice
07. september 2010 - 15:51 #1
Jeg lukker tråden igen da der åbenbart ikke er nogle der har et svar!
Avatar billede niller10 Nybegynder
08. september 2010 - 06:29 #2
Din mail udbyder har blokert for udgående mails eller du har ikke sat smtp-uth til md brugernavn og kode..

Alt. er at få dit eget domæne og bruge en alternativ smtp port..

mxhotel.no har denne løsning grais for private.

niller