Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2010 - 14:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til installation af flash mp3 player

Jeg har brug for hjælp til installation af en flash mp3 player på en WordPress side.

Det er denne player: http://activeden.net/item/dynamic-xml-mp3-player/51717

Har efter mange timers forsøg måtte opgive at finde ud af det selv. Så jeg er afhængig af hjælp. Kan jeg ikke finde nogen, får jeg den aldrig lagt på. Håber der er en som har lyst, uanset det ikke er en kæmpe opgave. Jeg betaler naturligvis for ulejligheden.

Højbjerg v. Århus.
Avatar billede mrtn Nybegynder
04. juli 2010 - 19:25 #1
Du har brug for kunne sætte flash indhold i WP.
Se fx her:
http://kimili.com/plugins/kml_flashembed/wp
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2010 - 19:53 #2
Det er jeg klar over. Jeg har forsøgt med to forskellige plugin, hvoraf det du linker til er netop et af dem. Jeg fandt sågar en vejledning på dansk og mener at jeg gjorde det rigtigt, men kan alligevel bare ikke få det til at virke. Har forsøgt i timer.

(Vejledningen: http://horsensbibliotek.dk/udvikling/57/inds%C3%A6t-flash-i-blogs-pa-den-rigtige-made-med-kimili-flash-embed/)
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2010 - 22:32 #3
Jeg kan for øvrigt ikke finde ud af det plugin. Der er alt for mange indstillingsmuligheder. Ander i hvad jeg skal gøre rundt omkring.

Har brug for hjælp ...
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2010 - 18:51 #4
Hvis det er ikke er omfattende nok til at nogen gider at køre efter det, er der da så for pokker ikke nogen som kunne forsøge at hjælpe her ...??? Der er 100 point.
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2010 - 18:57 #5
Lukket!