Avatar billede 2diamond Nybegynder
28. juni 2010 - 17:20 Der er 6 kommentarer

bærbar til spil

Jeg skal købe en ny bærbar PC Den skal bruges netbank, dokumenter og billeder, men den skal også kunne spille WOW da min søn nogle gange skal have den med til kammerater når de spiller flere sammen (LAN) Han har en stationær PC han spiller på hjemme, men vi gider ikke transportere den så derfor skal han kunne låne min.

Hvilken kan I anbefale til en ca pris omkring de 5-6 tusind.
Avatar billede 2diamond Nybegynder
29. juni 2010 - 20:22 #2
Tusind tak.

Hvilken ville du vælge af disse 4 Pc'er?

Lotte
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2010 - 20:45 #3
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4190572

Da jeg mener du får mest for pengene ved denne model.
Ydelsesmæssigt + garantimæssigt.
Avatar billede 2diamond Nybegynder
02. juli 2010 - 13:25 #4
Jeg har idag set i en reklame fra Expert, med det de sælger fra mandag d 5 jul.
Her har de en ASUS X5DAF-SX013V til salg til 4499,- incl gamer headset.
De har også en ASUS X70AF-TY032V til 4999,-  kan du anbefale nogle af dem???

Mvh Lotte
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2010 - 21:54 #5
De er ok, men ikke helt rene gamerbærbare, da grafikkortet ikke er så kraftigt.
400 kr. mere så får han en der kan bruges til det meste, nemlig den jeg foreslog i #3.
Avatar billede 2diamond Nybegynder
28. juli 2011 - 12:58 #6
ok
hvordan er det jeg giver point