Avatar billede Biscotte Novice
22. juni 2010 - 20:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brænding stopper midt i det hele

Når jeg prøver at brænde en DVD stopper brændingen ved feks 4% og derefter sker der intet, andet end endnu en lightscribe skive er ødelagt. Det er en pludselig opstået skade. Brænderen er en LG lightscribe til USB, programmet er Nero 9 og det har kørt fint. MEN Pc'en er ikke af ny dato, ca 05, bundkort 865PE NEO2-P.XP -opdateret.HD er sata.Der var registreret 1024 DDR Ram, selvom jeg havde 2x256 + 2x512, så jeg tog de 2x256 ud og flyttede begge 512 til den grønne slot. Intet resultat. HD blev formatteret, da det måske kunne være en software fejl. Intet resultat. Pc'en har i et stykke tid haft problemer med at fryse, som kunne afhjælpes ved at genstarte. Er det et nyt bundkort der skal til? I så fald, kan jeg stadig få et bundkort i samme fysiske størrelse, så jeg kan erstatte det eksisterende bundkort. Eller hvad er der mon galt?
22. juni 2010 - 20:44 #1
Under katogorien [ Streaming ] ?

1) Har du prøvet i LAVESTE brændehastighed ?
2) Måske et VARME problem, under brændning bruges jo lidt mere strøm (=varme udvikling) ...
http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/rens_taern.htm
(Har oplevet det før her på E. ...)
Avatar billede Biscotte Novice
22. juni 2010 - 21:58 #2
Jeg brændte med x4 og varme, der er ikke støv i blæseren, i alletilfælde kun meget lidt, menden ene HD er meget varm, men det ved jeg ikke om det er normalt
22. juni 2010 - 22:18 #3
... hvis denne HD ka' tages helt fra ? Forventer ikke at der er tale om systemdisken *S* ?
24. juni 2010 - 17:48 #4
Avatar billede Biscotte Novice
02. september 2010 - 09:24 #5
Det er  støv der er årsagen til varmeudviklingen