Avatar billede fowles Nybegynder
21. juni 2010 - 12:38 Der er 4 kommentarer

Rutebeskrivelse Tokyo - New York

Hvorfor foreslår Google Maps at jeg sejler i kajak over Stille-
havet. Er det en joke ?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
21. juni 2010 - 12:56 #1
haha .. det er ihvertfald sjovt :)
Avatar billede fowles Nybegynder
21. juni 2010 - 13:02 #2
ja bestemt, men det er da helt sort  :)
Avatar billede claes57 Ekspert
21. juni 2010 - 13:17 #3
det er da imponerende...
fra NY tværs over USA (bil), derefter kajak til Hawaii, i bil over den, og atter kajak til Tokyo. Og beregningen af tid: 36 dage og 2 timer (der hvor jeg satte markører).
Avatar billede Vandreren Novice
21. juni 2010 - 13:45 #4
Ja, det er en joke eller "an easter egg". Men det er ikke nogen ny feature.

2007: Svømning.
2009: Kajak.

http://www.inquisitr.com/22092/google-maps-suggests-kayaking-across-the-pacific-ocean-p2s/

PS. Mellem Kina og Japan skulle Google foreslå jetski. :)