Avatar billede starofdk Nybegynder
20. juni 2010 - 19:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

.eu årlig afgift?

hvad koster .eu årligt, hvis man ikke har webhotel på dette, men f.eks bruger det som link via gratisdns.dk

Og hvem kommer regningen fra ?

Synes aldrig jeg har hørt noget fra et .eu domæne jeg købte for nogle år siden......
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. juni 2010 - 20:01 #1
Det er udbyderne selv der bestemmer prisen, de køber det og sælger det videre.

Afgiften kommer fra udbyderne da man ikke som hos DK hostmaster modtager den direkte fra eurid.eu.

Gratisdns.dk tager 89 kroner pr. år i fornyelse http://web.gratisdns.dk/?q=node/13
Avatar billede starofdk Nybegynder
13. juli 2010 - 15:46 #2
okay takker, opret svar for point
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. juli 2010 - 16:29 #3
Svar