Avatar billede leif Seniormester
19. juni 2010 - 19:54 Der er 1 løsning

LDAP og case-sentitive eller lign.

Hej,

Det kan godt være at det er utopia at ville gøre det, men kan man via mod_ldap og htaccess gøre så at den returnerer den virkelige værdi fra LDAP så hvis der står Leif og ikke leif i LDAPen så er det det som den returnerer efter det er valideret ?

Det er for at brugeren kan logge ind uden at tænke på SmÅ og StOrE bogstaver men at på siden det vises på en ordentlig måde.

Fx.:
Brugeren skriver: john doe men der returneres John Doe

/Leif
Avatar billede leif Seniormester
17. august 2010 - 16:47 #1
Lukket uden svar.