Avatar billede pablopablo Nybegynder
10. juni 2010 - 00:11 Der er 9 kommentarer

win xp, win 7 og remote desktop

God aften...

Hvorfor kan jeg ikke logge på min win 7 pc via remote desktop fra min XP pc? Det virker fint fra en anden win 7 maskine...??
Avatar billede majbom Novice
10. juni 2010 - 00:25 #1
får du en fejl, eller?
Avatar billede riversen Nybegynder
10. juni 2010 - 06:22 #2
Din sikkerhed står nok for højt på win7. Højre klik My Computer --> Properties --> Remote Settings --> Remote. Tjek at den mellemste mulighed er valgt.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2010 - 07:53 #3
er de på samme working group
hedder de det samme

http://www.eksperten.dk/spm/881484

m.v.h
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 14:05 #4
kom du videre?
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2010 - 16:12 #5
det her er det værste jeg har set indtil dato

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/pablopablo

http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

hvis du vil modtage mere hjælp herinde må du følge op på dine gamle spørgsmål

det ville være ret godt hvis alle så på hvor mange point spørgerne havde ude

med så mange er det spild af tid
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 16:27 #6
ja det burde ikke være muligt at have åbne spørgsmål for mere end 1000p eller noget...
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2010 - 16:51 #7
hvordan kan han i det hele taget have flere point ude end han har ?????
pablopablo (2.435 point. Point ude: 5.500)
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 17:03 #8
de bliver trukket fra kontoen når spørgsmålet bliver oprettet :)

og så hænger de ude, indtil spørgsmålet bliver lukket igen - lidt ligesom NETS (PBS) når man betaler med dankort osv. (tror jeg :))
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2010 - 18:04 #9
jo det er rigtigt tror jeg også

vi hører ikke noget fra ham - der er sørgeligt