Avatar billede n00b123 Nybegynder
08. juni 2010 - 15:49 Der er 3 kommentarer

Windows 7 og Nvidia Geforce 6200 fejl ved videoafspilning og windows experience index

Hej alle eksperter!

Jeg har lige installeret windows 7 32 bit på min 4 år gamle computer med 6200 grafikkortet i. Men når jeg prøver at køre windows experience index, stopper den halvejs og siger at der er fejl med grafikkortet. Jeg har installeret den nyeste driver fra nvidias hjemmeside, så hvad kan problemet være?

På forhånd tak for hjælpen..

Alex
Avatar billede KHHP Juniormester
08. juni 2010 - 18:56 #1
Har du tjekket i enhedshåndtering om dit grafikkort kører som det skal.
Enhedshåndtering findes ved at højreklikke på Computer, vælge egenskaber og derefter vælge enhedshåndtering i menuen til venstre.
Det kunne godt være at fejlen ligger der. Har selv kørt Windows 7 32-bit på en 10 år gammel pc med Geforce FX5600XT, så dit grafikkort skulle være i stand til at køre Windows 7.
Avatar billede n00b123 Nybegynder
09. juni 2010 - 10:19 #2
Ja det har jeg tjekket, og der står at enheden virker korrekt :s
Avatar billede n00b123 Nybegynder
05. juli 2010 - 15:14 #3
slet inten der har en løsning? :o