Avatar billede niss Nybegynder
05. juni 2010 - 23:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Linksys nas nmh 410/netgear router/KIS2010

Hej eksperter
Jeg har et stort problem, har netop købt en linksys nas nmh 410 som ikke pr. automatik vil gå online.
Jeg kan få den online når jeg sætter Kaspersky KIS 2010 i desable,og derefter tilslutter KIS igen er der ingen problem, men ville gerne den pr automatik gik online.
Jeg kan dog ikke finde indstilllingerne i KIS så jeg undgår at disable KIS.
Har tænkt på om den kan skyldes noget ned Netgear routeren fra Yousee der spærre, men tror mere på det ligger i KIS.

Jeg bruger WIN 7 og den kan jo til tider drille ved at bestemme lidt for meget, og den indbyggede firewall er slået helt fra.
Køre trådløs, dog er Linksys tilsluttet routeren med net kabel.

Håber på der herinde findes en med en løsning.

På forhånd tak
Avatar billede niss Nybegynder
10. juni 2010 - 23:26 #1
Har selv fundet en løsning.
Avatar billede niss Nybegynder
10. juni 2010 - 23:35 #2
Hvor pokker kan man slette eller give point. ?????????????