Avatar billede dobbel_mango Praktikant
05. juni 2010 - 14:16 Der er 1 kommentar

Problemer med trådløs netværksforbindelse

Hej eksperter

Jeg har pludselig fået problemer med det trådløse på min aldrende fujitsu siemens bærbar. Internetforbindelsen ryger hele tiden (mange gange i minuttet) og jeg må enten trykke 'reparer' eller vente på, at den selv får oprettet forbindelse igen.

Er netværkskortet ved at ryge? Og hvad kan jeg gøre?

Jeg bruger XP.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2010 - 16:58 #1
med en ældre maskine, så ville et usb-netkort være godt. Alt andet lige, så kører det hurtigere, og understøtter en ordentlig kryptering. Jeg ville overveje at skifte router i samme omgang, så den også kom op på nyeste standard.
Med et sæt som fx
router: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/netvark-og-router/JENAL59300/jensen-router
usb-kort: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/netvark-og-router/JENAL85300/jensen-airlink-usb-adapter
så er du med bedre signal, større hastighed, og enkel tilslutning (router og usb har en tast hver, så de forbindes automatisk uden at du skal rode med koder).
Og der er 30 års garanti...