Avatar billede draber666 Nybegynder
04. juni 2010 - 23:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IPHONE UNLOCK

hej.
jeg syntes simpelthen jeg har prøvet alt vedrørende unlock af iphone har prøvet sn0wbreeze fik jailbreaket men ikk unlocke har prøvet ultrsn0w og blacksn0w. spirit siger fejl 1 mener jeg redsn0w vil heller ikke har forresten en iphone 3g 16gb har også prøvet fuzzyband den kunne ikke jeg tror det er fordi jeg har bootloader 6.02 så hvordan downgradwer man den kan man selv eller ska man betele 300 kr eller hvor meget det koster hos unlocker service
Avatar billede js_delphi Nybegynder
16. juni 2010 - 09:51 #1
For at kunne svare på dit spørgsmål skal man først forstå, hvad du skriver.

ikk ??
downgradwer ??
ska ??
betele ??

Komma og punktum gør også en tekst lettere at forstå.

SJUSK!
Avatar billede draber666 Nybegynder
10. oktober 2010 - 00:45 #2
ok tak
Avatar billede omahazeeya Nybegynder
27. maj 2013 - 06:32 #3
Hej, Hvis du ikke er i stand til at låse din iPhone ved hjælp af enhver af metoden, vil jeg foreslå dig at prøve med fjernbetjeningen oplåsning service. Du kan få fjernbetjeningen oplåsning service for en iPhone 3G fra http://www.simpleunlocking.com/apple-iphone-3g/rs16wp9/ overkommelig ost med nem oplåsning vejledning. Dette er en permanent oplåsning metode og kræver ikke en jailbreak også. Held og lykke mate.
Avatar billede omahazeeya Nybegynder
27. maj 2013 - 06:36 #4
Hej, Hvis du ikke er i stand til at låse din iPhone ved hjælp af enhver af metoden, vil jeg foreslå dig at prøve med fjernbetjeningen oplåsning service. Du kan få fjernbetjeningen oplåsning service for en iPhone 3G fra http://www.prounlocking.com/apple-iphone-3g/rs16wp9/ overkommelig ost med nem oplåsning vejledning. Dette er en permanent oplåsning metode og kræver ikke en jailbreak også. Held og lykke mate.