Avatar billede hare Nybegynder
03. juni 2010 - 02:37 Der er 1 kommentar

LOGIN!

Hej alle,

Jeg stiller måske nok et spørgsmål som sikkert går igen her inde, (men har prøvet at se lidt i forum, uden held) men jeg har et (trådløst) netværk jeg gerne vil dele, med øvrige beboere på vejen, jeg har en super router med en ordentlig rækkevide så det eneste jeg nu mangler er en slags login, routeren understøtte ganske rigtig Gæstenetværk, men ønsker enlig en "Hjemmeside med login, password og brugernavn"..

Netværket / SSID skal være synligt for alle, uden kode..

Men første gang man prøver at tilgå et website skal der komme en login side frem, ligesom i gamle dage med Telia, TDC osv. med kundernummer og adgangskoder?

Nogen der har forstand på hvordan sådan noget laves?
Avatar billede moddi100 Seniormester
03. juni 2010 - 08:14 #1
Du kan kigge på følgende system:

http://www.antamedia.com/hotspot/

Prøv at downloade trial. Her kan du oprette individuelle brugere og selv definere hvor meget download de skal have. De behøver ikke betale, selvom det måske lyder sådan på hjemmesiden.

Derudover er der også mulighed for auto-login, hvilket er noget du nok skal bruge.