Avatar billede JEhlers Nybegynder
31. maj 2010 - 10:10 Der er 1 løsning

Synkronisering af Privat kalender i offentlig kalender i Outlook 2007

Hej Alle
Jeg har et spørgsmål vedrørende synkronisering af en kalender i offentlige mapper.
Hvorfor når man opretter en offentlig kalender, synkroniseres aftaler oprettet i brugernes private kalendere ikke automatisk i den offentlige?. En fælles offentlig kalender giver da ingen mening hvis man skal oprette alle ens aftaler 2 steder?
Har jeg overset noget?

På forhånd tak

Ehlers

P.s: I en gammel tråd fra 2007 kunne jeg læse at det kunne lade sig gøre via et script men er det stadig tilfældet i outlook 2007
Avatar billede JEhlers Nybegynder
16. november 2010 - 14:13 #1
Slettes!