Avatar billede cbcurtis Nybegynder
28. maj 2010 - 17:12 Der er 2 kommentarer

Får underlig fejl ved Stofa

Min mor har stofanet. Allerede der er den gal ;-) Hun brugte sin pc igår og da virkede den fint nok. Men idag da hun vil logge på stofanet (som man skal for at komme videre ud på nettet) får hun fejlen "User not authorized, an unkown error occurred"! Hun har også trådløs forbindelse, men bruger den ikke på denne pc. Den er tilsluttet direkte. Hun har kontaktet stofa, som melder ingen fejl. Hun har genstartet alt hvad genstartes kan uden held... Nogle forslag til hvad hun kan gøre (eller jeg kan gøre når jeg kommer på hendes breddegrader igen)?
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
28. maj 2010 - 17:21 #1
ring til en anden Internetudbyder!!...

det er lidt oldnordisk at man skal logge ind for at komme på nettet, lidt ligesom i gamle dage med dail-op forbindelser..
Avatar billede cbcurtis Nybegynder
28. maj 2010 - 17:53 #2
Ja ok, men det hjælper ikke lige så meget nu, jo ;-) Har jeg prøvet at sige til mama.... Lige nu skal problemet bare løses (med netbank, mail o.s.v.)