Avatar billede hkima Nybegynder
28. maj 2010 - 09:28 Der er 5 kommentarer

Oulook vil ændre egenskaber for mails

Hej

Min outlook 2007 har opført sig mærkeligt den sidste måneds tid, hver gang jeg lukker outlook ned kommer den med 2 af disse meddelser:

Egenskaberne for meddelelsen "tilfældig mail som skifter hver gang" er blevet ændret.

Vil du gemme ændringer i denne meddelelse?

ja,nej eller annuller.

Uanset om jeg trykker ja, nej eller annullere kommer der 2 af disse meddeleser igen næste gang jag har startet Outlook op.

Jeg har prøvet at slette alt i indbakken og slettet post. men det hælper ikke.

Jeg har forgæves forsøgt at søge på problemet på nettet.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Hilsen Kim
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. maj 2010 - 02:11 #1
Prøv at scanne din maskine for evt. ubehageligheder, der måtte være installeret uden dit vidende.
/ptj_11
Avatar billede 13ener Nybegynder
08. juni 2010 - 19:08 #2
Har du fundet en løsning på problemet, for jeg har nøjagtig samme gener og også opstået på samme tid. Jeg har scannet på kryds og tværs og ikke fundet noget mistænkeligt
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. juni 2010 - 19:29 #3
I kan prøve denne metode:
indlæg #7 fra denne tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/870783#reply_7363910
Forslaget bygger på, at der kan ligge noget i din brugerprofilmappe, som bringer forvirring ind i systemet.
/ptj_11
Avatar billede hkima Nybegynder
03. september 2010 - 08:40 #4
Jeg prøvede forskellige ting, men det var først da jeg afinstallerede Microsoft´s gratis antivirus program, og installerede Norton 360 v4 at problemet forsvandt.
Microsoft´s program fandt aldrig nogle trusler eller andet, men første gang jeg kørt Norton fandt den en masse snavs som den fjernede, og pcen har kørt upåklageligt siden.

Så jeg er færdig med at bruge de gratis antivirus programmer, har også før haft lignede problemer med AVG.
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. september 2010 - 17:13 #5
Så var det altså ubehageligheder, der var installeret. Incl. MS-antivirus.
Herligt, at denne gigant, som jo er hovedmålet for størsteparten af vira, kreerer en sikkerhedspakke, som efterlader maskinen pivende åben.
Med mindre at det skyldes, at du som bruger har givet lov til disse ting.
/ptj_11