Avatar billede Fraadzen Nybegynder
25. maj 2010 - 08:08 Der er 1 kommentar

Internet explorer 8 kan ikke åbne.

Hej alle sammen

Her for et par dage siden ville mit IE8 ikke åbne og har siddet konstant og prøve at finde ud af det selvom når jeg åbner det kommer det op i prosseceren hvor der står iexplorer men det åbner ikke på proceslinien og har fundet en anden måde at komme på nettet på via steam men kan ikke downloade her fra.

Håber der er nogen der kan hjælpe. (:
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2010 - 09:19 #1
du har vel ikke lagt en nero ind eller andet

i start - alle programmer - tilbehør - systemværktøjer
ligger der en explorer du kan komme på nettet uden tilføjelses programmer

så hent firefox og instaler den

http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

afinstaler explorer og geninstaler den
du kan gøre det i kontrolpanel-programmer og funktioner-slå windows funktioner til og fra og fjerne hakket i explorer 8

måske.