Avatar billede tnla Mester
24. maj 2010 - 20:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Importere favoritter

Hvordan importerer jeg bogmærker / favoritter fra en anden browser i IE? Under Hjælp står der:

"Klik på knappen Favoritter, klik på pilen ved siden af knappen Føj til favoritter og klik herefter på Import og eksport."

Men der er ingen pil ved siden af den knap.
24. maj 2010 - 20:39 #1
Generelt: Hvilken version af IE ?
(Og hvilket styresystem ? Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?)
Avatar billede tnla Mester
24. maj 2010 - 21:00 #2
IE 8 og XP
Avatar billede lx2ba Novice
24. maj 2010 - 21:08 #3
Filer -> Importer/Eksporter -> Vælg "Importer fra en anden browser"
Det andet må være en (gammel) fejl i hjælp  ;>(
Avatar billede tnla Mester
25. maj 2010 - 05:58 #4
Ja, det må det være.

Ak, IE giver kun valget mellem Firefox og safari :( Men tak, bare smid et svar.
Avatar billede lx2ba Novice
25. maj 2010 - 08:26 #5
Ja, det kan jeg godt se!
Det er så typisk MS, er det ikke?
Nu bruger jeg selv Google Chrome, som jeg er meget glad for (bl.a. kører "Speed Dial" rigtig godt, ligesom Firefox') men her er der også kun to-tre muligheder for import af bogmærker, så det er åbenbart en almindelig "fejl"!
Tag du pointene selv  ;<)
Avatar billede olebole Juniormester
25. maj 2010 - 13:19 #6
<ole>

Så længe der i alle browsere er mulighed for at eksportere/importere til/fra en fil, burde ingen vel få ødelagt nattesøvnen  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede tnla Mester
25. maj 2010 - 23:43 #7
Tak olebole, den overså jeg. Skulle så lige eksportere fra Chrome først. Du kan også bare smide et svar.

lx2ba, ja synes også Chrome er rigtig god, trods dens "børnesygdomme" og at den har samme "fejl" som IE ;-)
Avatar billede lx2ba Novice
26. maj 2010 - 09:31 #8
OK! Så får du et "svar"  ;<D
Avatar billede olebole Juniormester
26. maj 2010 - 09:36 #9
Selvtak - men jeg hopper over pointene i denne omgang  =)