Avatar billede Zentobo Nybegynder
24. maj 2010 - 20:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor forsvinder dialogbokse bag browservinduet ?

Dialogbokse vises bagved browservinduet istedet for foran. Hvis jeg eksempelvis skal bekræfte, at jeg vil slette en mail i min webmail, dukker dialogboksen op bag ved det browservindue jeg har webmailen åben i. Tilsvarende for andre situationer, hvor dialogbokse er involveret.

Møgirriterende, bl.a. da det er nemt at overse, at en dialogboks er dukket op 'bagved', mens browseren fastfryses, fordi der afventes svar i dialogboksen. Er vant til at en dialogboks åbner foran det respektive browservindue.

What to do?
(Jeg benytter IE8 og Vista)
24. maj 2010 - 20:35 #1
Måske noget herfra -> http://fixitcenter.support.microsoft.com/Portal/GetStarted
???

(Jeg har en 'kunde' med lignende problem...)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. maj 2010 - 21:39 #2
Har du forsøgt at nulstille Explorers indstillinger til factory settings?
Avatar billede Zentobo Nybegynder
25. maj 2010 - 19:33 #3
Nulstilling af IE's indstillinger løste problemet. Så '220661', der venter nogle point til dig.

Fix It kunne ikke løse det (det blev afprøvet først). Jeg fik dog inspiration til andre forbedringer med Fix It, så under alle omstændigheder tak for tippet.

Nulstilling kan foretages via IE: Funktioner > Internetindstillinger > fanebladet Avanceret > Nulstil ...
Præcis hvilke indstillinger der skabte problemet, tør jeg ikke sige. Jeg testede problemet på en anden brugerprofil på samme maskine - her var ingen problemer. Jeg har andre værktøjer/AddOns på IE på min egen brugerprofil, så det kan måske have været dér hunden lå begravet. Har man lignende problemer som jeg havde, kan man evt. afprøve at starte IE uden AddOns før man afprøver nulstillingen. Se f.eks. her: http://www.tothepc.com/archives/start-internet-explorer-browser-without-addons/
Avatar billede 220661 Ekspert
26. maj 2010 - 00:43 #4
Så lægger jeg svar her.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2010 - 08:42 #5
Lukketid???