Avatar billede classic Nybegynder
21. maj 2010 - 10:42 Der er 3 kommentarer

Outlook hotmail connector

Anvender XP Pro
Outlook 2007 sprog: dansk
Outlook connector 14.0 sprog: engelsk

Jeg har flere gange installeret Outlook connector - rebootet osv. men jeg har ingen funktionalitet fra Outlook connector.

Menu punktet: <ADD NEW ACCOUNT> 'fungerer ikke'
Jeg har søgt meget på nettet og finder ingen forklaring.

Der er under Outlook connector ingen systemkrav til sprog, jeg kan ikke finde Outlook connecotr på dansk.

Kan årsagen være sprog er forskellig i Outlook og Outlook connector?

Andre ideer til en løsning?
Avatar billede FlemmingF Nybegynder
22. maj 2010 - 13:31 #1
Hej.

Jeg har præcis samme problem og har også en mistanke om at det er min Connector som ikke er på dansk. Det er et link på den danske hjemmeside til Connectoren som ikke virker?
Avatar billede leif_1 Nybegynder
10. august 2010 - 22:46 #2
jeg havde problemet med outlook 2003 fandt ud af at sproget på connector download kræver talent. da jeg installerede connector på dansk virkede det.
Avatar billede classic Nybegynder
18. august 2010 - 14:18 #3
Jeg har har opgivet punktete og lavet en anden løsning med Google kalender sybc.