Avatar billede Elvenstone Nybegynder
16. maj 2010 - 02:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Drag&Drop brænd filer hurtigt

Er det muligt evt. med batch commands kan bruge fx. ImgBurn eller Nero så når du markere de filer du vil have brændt til en disc og drag&dropper dem i .bat filen så åbner den det valgte program og brænder de markeret filer uden at spørge dig om noget.

Har prøvet rundt men kan ikke få det til at funke
Avatar billede arne_v Ekspert
16. maj 2010 - 02:24 #1
Kun hvis de brænde programmer har en god command line support.

Hvilket de næppe har.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. maj 2010 - 09:36 #2
Jeg havde på et tidspunkt Easy cd creator der havde en funktion der hed In Cd. Med denne klargjorde man en genskrivelig cd, så den virkede som en stor floppydisk. Var der filer der skulle brændes, højreklikkede jeg på filen og valgte send til cd drev.
Er det sådan du kunne tænke dig filer blev brændt?
Nero skulle også have denne funktion.
Avatar billede Elvenstone Nybegynder
18. maj 2010 - 23:49 #3
Ja noget i den stil, vil bare have det bliver nemmere, men virker den metode også for mapper og gør den det med det samme?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2010 - 17:29 #4
Ja jeg højreklikkede på de ting jeg skulle brænde og valgte sned til brænder drev. Og filerne blev brændt med det samme.
Kender dog ikke det tilsvarende program i Nero, men mon ikke det virker på samme måde?
Skal lige sige det er 6 år siden jeg bruget det, da jeg dengang gik over til Xp. Og dette program virkede kun i Windows 98 SE.
Avatar billede Elvenstone Nybegynder
28. oktober 2010 - 04:34 #5
close