Avatar billede svendib Nybegynder
13. maj 2010 - 17:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Phillips Tv Kanal "skilt"

Hejsa!
Kunne ikke finde andre forums for dette så håber i kloge mennesker ved besked ;)
Mit 3 år gamle Phillips Tv er her på det seneste begyndt og vise hvilken kanal jeg er på .. Forstå mig ret... det tal som kanalen er gemt på står nu med en blå firkant oppe i det ene hjørne...
Det kan få nogle virke harmløst men hvis man sidder og ser en laaaaaang film kan det virke ret prov ;)

Hvis i ikke forstå min request forsøger jeg bare igen ;)
Tak!
Avatar billede vejmand Juniormester
13. maj 2010 - 18:01 #1
Frem med manualen, og se hvilken knap du har trykket på.  :-)

Ellers må du komme med lidt mere info omkring hvilken model det er, så måske manualen kan findes på nettet.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
13. maj 2010 - 18:07 #2
Er der evt. en tast med et I og et + tegn?
Måske ved siden af 0 tasten.

Hvis ja, så prøv at holde den nede 5 - 6 sekunder.....
Avatar billede svendib Nybegynder
21. februar 2011 - 04:12 #3
Det gik sku væk af sig selv.. mærkelige tv :P