Avatar billede tortue Nybegynder
13. maj 2010 - 17:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Blanke sider i IE 8

Jeg har en lille netbook med Windows Xp og nu kan jeg pludslig ikke åbne nogle sider i Internet Explorer 8 såsom min netbank, windows update og andre. Ingen problemer i Firefox. Jeg har afinstalleret IE8 og geninstalleret, det hjalp ikke. Nogen ide ?
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2010 - 17:26 #1
Har du prøvet at nulstil.le IE8 i internetindstillinger
13. maj 2010 - 17:28 #2
Samme procedure som i denne af dine tidligere tård -> http://www.eksperten.dk/spm/893148#reply_7489681 (Som du alligevel ikke vile følge?)

---

NB: Du bør følge op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/tortue
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede tortue Nybegynder
13. maj 2010 - 17:34 #4
Ja det har jeg.
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2010 - 17:37 #5
http://www.eksperten.dk/spm/893148#reply_7489681

Det var da egentligt også et dumt spørgsmål fra mig. Det kunne jeg jo have læst i den tråd karise_larry henviser til. Så spildt arbejde -(
Avatar billede tortue Nybegynder
13. maj 2010 - 17:43 #6
O.K. Ja, jeg kan se at jeg tidligere har haft samme problem, det havde jeg bare glemt :) Det er åbenbart noget der opstår af og til og måske forsvinder igen, hvad ved jeg... Men ellers tak for hjælpen.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. maj 2010 - 18:11 #7
tortue >> Er der nogen speciel grund til du ikke lukker dine spørgsmål???
Avatar billede tortue Nybegynder
13. maj 2010 - 18:20 #8
Skal jeg lukke tråden nu ??
Nåh, men så gør jeg det hvis du nu siger det. Men spørgsmål er om det vil lykkes mig at gøre det rigtigt da jeg ofte får skæld ud for ikke at gøre det rigtigt. Jeg har fået at vide mange gange at man skal lukke tråden på en helt speciel måde, men det er vist aldrig lykkedes mig at fatte fidusen, jeg gør det altid forkert selvom jeg takker for hjælpen hver gang... Håber nu det er o.k.
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2010 - 18:35 #9
For at alle bliver glade skal du lige klikke accepter over dit eget svar, så orikken bliver grøn. Så er spørgsmålet lukket.
Avatar billede tortue Nybegynder
13. maj 2010 - 18:45 #10
O.K. tråden er nu lukket. Håber jeg har gjort det rigtigt nu.