Avatar billede frk-trine Nybegynder
13. maj 2010 - 13:52 Der er 3 kommentarer

Outlook-mails fra gammel til ny computer

Hejsa,

Jeg var så uheldig, at min gamle computer gik i stykker og intet kunne reddes derpå.
Jeg havde synkroniseret alle mine yahoo-mails over til Outlook og derfor gik disse tabt i den omgang. Kan jeg gøre sådan, at de mails, der i sin tid blev synkroniseret til Outlook, kan komme ind på den igen på den nye computer?
Altså, jeg har oprettet en ny Outlook med den SAMME yahoo-adresse som på den tidligere. De mails, der sidst gik tabt, vil jeg gerne have frem igen. Kan jeg få dem over igen? Eller er de bare helt væk..

Mvh Trine
Avatar billede giweo Juniormester
13. maj 2010 - 14:06 #1
Kommer an på om du har hentet dem med IMAP eller POP3
Avatar billede knuf Nybegynder
13. maj 2010 - 14:13 #2
Hvis der stadig er liv i harddisken på den gamle pc, er det muligt at hente dine outlook-mails ud.
Det kræver, at du tager harddisken ud af den defekte maskine og sætter den i en USB-harddisk-adapter, som du tilslutter din nye maskine.
Du kan evt sætte den gamle harddisk ind den nye pc som slave/nr 2 harddisk.
Herefter går du via stifinder ind på harddisken, som nu er tilsluttet via USB og kopierer de mails som ligger på den og lægger dem på den nye pc.
Hvis det er Outlook (altså ikke Outlook Express) har filerne suffix .pst
Det kan du søge efter på din gamle harddisk
Avatar billede frk-trine Nybegynder
13. maj 2010 - 16:10 #3
LEngelhardt:
Det er via POP3...

Knuf:
Jeg har ikke computeren mere. Det er over et år siden, den gik død, og min bror fik den til at "eksperimentere" med.
Så der er ingen harddisc tilbage..