Avatar billede Elvenstone Nybegynder
08. maj 2010 - 08:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Search box that marks text on the site

Er det muligt at lave en lille søgebox kun en søgebox også knappen til at søg lige under som markere det tekst som man skrev ind i boxen hvis det står på siden, uden page reload. php eller html?
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2010 - 23:10 #1
ja! Og som du selv siger så skal det være uden page-reload. Når det er server-side scripting, som asp og php vi har med at gøre bliver det ikke så let uden page-reload...

- Så jeg vil foreslå dig at lukke det her spørgsmål og så oprette det i Javascript-kategorien i stedet. For det kan lade sig gøre i Javascript...

\Dan
Avatar billede Elvenstone Nybegynder
09. maj 2010 - 03:20 #2
Lukket :P